четвер, 23 лютого 2023 р.

Моліться за мир

 ...Кожного ранку прокидаючись, я дякую Богу, за то, що він подарував мені ще один день життя... 

Зараз в моїй країні війна, яка триває вже цілий рік, а я досі не можу в це повірити... я не можу усвідомити, що в наш час військові можуть вбивати цивільних людей, дітей, жінок, чинити знущання, які навіть не вкладаються в голові і це тут зараз в Європейській країні...  Летять ракети на мирні міста, гинуть люди... гине флора і фауна...

За цей рік ми пережили багато  безкінечні повітряні тривоги, відсутність світла, води і тепла вже ніщо в порівнянні з тисячами смертей невинних людей... але страх і ненависть переросли в силу для боротьби і віру в нашу перемогу. 

Від всіх цех подій, думок, просто зриває дах... Вже по-іншому сприймається світ і розуміння, як мало потрібно для життя, які речі дійсно ціні...

Дякую, що в мене є можливість написати це. Дякую, що в мене є можливість займатися творчістю. Дякую, що ви читаєте це...






Немає коментарів:

Дописати коментар