середу, 13 вересня 2023 р.

Про надхнення

 Привіт, як вважаєте, що нас надихає?

Раніше я вважала, що в творчих людей, надхнення є завжди🤔 В голові потік ідей і рішення  втілення, тому коли до мене  приходила криза, я панікувала😱 гадала, що моїй творчості прийшов кінець 🤦 це переростало в паніку і про творчість можна було зовсім забути😭 Згодом я усвідомила, чим спокійніше в моїй голові🙇 тим більше я настроєнна на творчий процес. Все навколо вже не дратує, а надихає💃


Цей малюнок на папері нагадав мені про літо, яке вже минуло і осінь🍁 яка скоро замилує своїми барвами. Квіти, які перероджуються в плоди та насіння, щоб коли закінчиться зима, знову чарувати своєю красою🌦️


Ось так прийшло надхнення  на створення шоколадниці🍫


І далі все завертілося, закрутилося - квіточки, листочки, ножиці✂️


Доречі, сам процес перебирати матеріали теж буває стає поштовхом для створення якоїсь краси🔎


Тож маємо: чудовий настрій, гарний папір, квіти, чіпборд, декоративні ягідки.



Починаємо творити ✨🪄


















Як завжди прикріплю відео📽️

Дякую, що були зі мною 😘


Немає коментарів:

Дописати коментар