вівторок, 11 липня 2023 р.

Декорування пляшки мушлями

 Всім привіт, мене звати Олена і я рада, що ви завітали на мій влог. Сьогодні розповім історію одної пляшки. Буває так, що хочеш щось зробити, а ідеї зовсім не приходять. Інколи вони приходять зовсім спонтанно, інколи береш в руки якусь річ і вже не можеш зупинитись😉


Знайшла я цю пляшку в лісі і це була любов з першого погляду 😂 так так саме любов, як можна викинути таку красуню, ці форми, цей колір, навід не знаю, просто океан. Так вона потрапила в мій творчій кабінет і понеслось 🙆


Не хотіла ховати колір, тому фарбувати не стала, використала трохи шпаклівки для об'єму. На неї преклеїла шматок сітки, це стало фоном для подальшого декору.


Доречі, ця сітка частина якось старої серветки, ну ви вже зрозуміли, що в мене все в діло😂


Додаю шматочки люфи та стабілізований мох сірого кольору.



Клею на гарячій клей.

Додаю мушлі та трохи чіпборду.




Відомо, що все роблять деталі, тож маленькі металеві зірочки та перламутрові намистини прикрасили цю композицію та додали мерехтіння океану.



Горловину прикрасила дуже гарною великою мушлею.


Так це саме те, що я побачила в цій пляшці, коли знайшла її. Я дуже задоволена 🤩, а як вам результат?

Ну і звичайно кому цікаві подробиці додам посилання на відео. Дякую, що були зі мною.🥰




Немає коментарів:

Дописати коментар